Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 14.Jun.2018, 18:37

Čokoladicama iz marketa odzvonilo

Čokoladicama iz marketa odzvonilo

Rafovi sa čokoladicama i drugim slatkišima neposredno ispred kasa u supermarketima uskoro bi mogli da postanu prošlost. Barem u Velikoj Britaniji.
To je deo predloga vladine strategije za borbu protiv dečje gojaznosti, koji takođe podrazumeva zabranu prodaje dva proizvoda za jedan kad je u pitanju brza hrana.
Plan je da se od 2020. godine iz reklama emitovanih nakon 21 čas izbace one koje se odnose na brzu hranu jer je ustanovljeno da kod tinejdžera pojačavaju želju za nezdravim namirnicima.
Razmišlja se i o zabrani korišćenja junaka iz crtanih filmova u reklamne svrhe. Predlagači trenutno razmatraju da li postoji prostor u zakonskim okvirima da se trgovcima zabrani da mlađima od 16 godina...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.