Brendiranje organskih proizvoda siguran put do lojalnih potrošača

Izvor: Danas, 22.Dec.2018, 09:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Brendiranje organskih proizvoda siguran put do lojalnih potrošača

Kroz Projekat za konkurentnu privredu "težak" 12 miliona dolara, Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) daje podršku jačanju srpske prehrambene industrije, posebno u domenu voća i povrća. Članak Brendiranje organskih proizvoda siguran put do lojalnih potrošača se pojavljuje prvo na Dnevni list Danas.

Nastavak na Danas...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.