Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 26.Mar.2020, 16:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Banke nikada SMS-om ne traže lične podatke, to je prevara
Udruženje banaka Srbije (UBS) saopštilo je danas da je jedan broj građana dobio SMS poruku u kojoj se od njih traže lični podaci, poput broja računa u banci, te da je reč o prevari, odnosno, takozvanoj "fišing" kampanji.
"Udruženje banaka Srbije želi da upozori građane da se, u situaciji u kojoj se svi borimo da normalno funkcioniše život u Srbiji, uključujući i finansijske usluge, pojavljuju i oni koji ovo stanje pokušavaju da iskoriste za prevaru. Naime, jedan >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << broj građana dobio je SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci, jedinstveni matični broj građanina, broj računa, PIN i slično. Skrećemo pažnju da je reč o prevari, odnosno takozvanoj fišing kampanji", upozoravaju iz UBS.
Banke će, kada je reč o isplati penzija, kontaktirati klijente, što može da podrazumeva i komunikaciju putem SMS poruka.
"Ali u toj komunikaciji banke nikada neće tražiti pomenute lične podatke, kao što su JMBG ili PIN kod", objašnjavaju u Udruženju banaka.
Mole građane da obrate pažnju, da pre svega provere ko je pošiljalac poruke, a da u svakom slučaju, kako poručuju, čuvaju pažljivo svoje lične podatke, kao što je i do sada bila praksa u poslovanju sa bankama.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Udruženje banaka Srbije upozorilo građane na SMS prevare
Izvor: Radio 021, 26.Mar.2020
Udruženje banaka Srbije (UBS) upozorava da je jedan broj građana dobio SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci - jedinstveni matični broj, broj računa, PIN i slično i upozorava da je reč o prevari...Banke će u kontekstu isplate penzija svakako kontaktirati klijente,...