Izvor: Blic, 18.Avg.2017, 22:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"AKO VAM JE SKUPO, NIJE ZA VAS" Na ova mesta se ide da bi se SMUVALI MILIONERI

Veruje se da društvene mreže i aplikacije za pametne telefone jedna od retkih savremenih pogodnosti koje su dostupne svima, bez obzira na bogatstvo i društveni status.

Međutim, neke usluge funkcionišu na osnovu ekskluzivnosti, a samo odabrani korisnici mogu da ih priušte.

"Rič kids"

Samo stvarno bogati mogu sebi priuštiti lični profil na ovom serveru, koji je jako sličan Instagramu. Članarina košta 1.000 evra mesečno. "Ako vam je skupo, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << to nije za vas", rekli su programeri.

"Luksi"

Aplikacija za upoznavanje i muvanje "Luksi" je elitni "Tinder" bez siromašnih ljudi. Prema zvaničnoj internet stranici servisa 41 procenat "verifikovanih" korisnika ima prihod viši od milion dolara godišnje. "Izlazak sa atraktivnim milionerima" je njihov slogan.

"Džejms edišn"

To je globalna onlajn luksuzna tržnica sa sedištem u Amsterdamu. Na prodaju nudi hiljade odabranih automobila, jahti, jedrilica, satova, motocikala, aviona i helikoptera. Čak nudi i avanturističke ture do mesta poput Antarktika, ali samo onima koji to sebi mogu priuštiti.

"Džet Smarter"

To je jedina mobilna tržnica za javne i privatne čarter letove. Osnovao ju je ruski preduzetnik Sergej Petrosov.

Osnovna godišnja pretplata iznosi 15.000 dolara i za dodatne privilegije (otkazivanje besplatnih rezervacija, prioritet prilikom rezervacije letova i slično) mora da se doplati 50.000 dolara.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.