Због чега ресторани брзе хране имају логотип у црвеној или жутој боји?

Izvor: GradskeInfo.rs, 15.Jul.2023, 17:01

Због чега ресторани брзе хране имају логотип у црвеној или жутој боји?

Сигурно сте приметили да многи ресторани брзе хране имају логотип у црвеној и жутој боји. Да ли сте се икада запитали зашто их бирају? Фото: Pixabay/michaelform Наиме, ове боје привлаче купце, а да они то нису ни свесни.
Расположење које добијају је идеално за њихово циљно тржиште. >> Pročitaj celu vest na sajtu GradskeInfo.rs <<
Црвена подстиче апетит и привлачи пажњу, док жута изазива осећај среће и дружељубивости.
Купцима се поручује да што пре уђу и купе храну, а затим се врате што је пре могуће како би поново пробудили осећај среће и задовољства после брзе хране. Осим тога, жута боја је највидљивија на дневном светлу, због чега се Мекдоналдс М види са велике удаљености. Такође треба напоменути да је све већи број ресторана брзе хране у последње време одлучио да своје објекте офарба у зелено. Овим покушавају да кажу да су њихови производи еколошки прихватљиви.
Наш мозак препознаје „језик“ боја много брже од речи јер боје делују директно на наше емоције.
Zašto manje privlačni ljudi često imaju više sreće u ljubavi?

Преузмите андроид апликацију.
Чланак Због чега ресторани брзе хране имају логотип у црвеној или жутој боји? се појављује прво на Најновије градске вести Нови Сад | Градске инфо.

Nastavak na GradskeInfo.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta GradskeInfo.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta GradskeInfo.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.