Izvor: Prva.rs, 11.Jul.2017, 08:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Sve što je potrebno da putnici znaju pred putovanje, kao i kome se i kako žale za loš smeštaj?

Beograđanin P.U. je ovog leta odlučio da sa porodicom ode u grčko letovalište Stavros, ali ni ne očekivajući da će mu putovanje presesti. Pri uslasku u apartman porodicu je dočekala štroka prethodnih gostiju, koju su sami morali da čiste, a njihov smeštaj nalazio se pored gradilišta, što im u agenciji nije bilo najavljeno. Putnici su se naravno žalili i fotografije apartmana odmah poslali u medije, a Prva televizija je danas u studiju „150 minuta“ ugostila direktora turističke >> Pročitaj celu vest na sajtu Prva.rs << agencije „Juta“ Aleksandra Seničića koji je objasnio sve što je putnicima potrebno da znaju pred polazaka – kada i za šta se sve mogu žaliti na putovanju kako reagovati u kriznim situacijama, kome se obratiti zbog nezadovoljstva smeštajem i ostalim stavkama puta... Poslušajte dobro njegove savete kako ne biste završili kao i Beograđani na Stavrosu...

Nastavak na Prva.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Prva.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Prva.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.