Izvor: Blic, 22.Maj.2023, 08:01

Supermarket kao brend ili moj prodavac - šta je važnije u očima kupaca?

Kada biraju gde će kupovati, kupci se često suočavaju sa dilemom - da li se opredeliti za poznati brend ili za prodavca koji ih dobro poznaje i pruža personalizovano iskustvo. Ovo pitanje postaje još važnije kada se radi o supermarketima. Zato se postavlja pitanje da li je u današnje vreme dovoljno da supermarket ima prepoznatljiv brend ili je neophodno da i prodavci u njima umeju pružaju vrhunsku uslugu i stvaraju dugoročne odnose sa kupcima.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.