
Izvor: ViaBalkans.com, 03.Jan.2012, 01:02 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Serbia Soulfood
Turistička organizacija Srbije je kao temu za promociju Srbije u 2012. godini odabrala gastronomiju, kao važan deo turističke ponude Srbije. Kampanja pod nazivom „Soulfood Serbia“ – Hrana sa dušom, promoviše autohtone gastronomske proizvode sa posebnim akcentom na one koji imaju ili treba da dobiju oznaku zaštićenog geografskog porekla. IZVOR:...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ViaBalkans.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ViaBalkans.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.