
Izvor: BeautifulSerbia.info, 01.Jan.2012, 10:27 (ažurirano 02.Apr.2020.)
SOULFOOD Serbia – nova kampanja TOS-a
Turistička organizacija Srbije je kao temu za promociju Srbije u 2012. godini odabrala gastronomiju, kao važan deo turističke ponude Srbije.
Kampanja pod nazivom 'Soulfood Serbia' – Hrana sa dušom, promoviše autohtone gastronomske proizvode sa posebnim akcentom na one koji imaju ili treba da dobiju oznaku zaštićenog geografskog porekla.
IZVOR: Turistička organizacija Srbije
Povezani tekstoviRuža vetrovaNegde u Srbiji...
Nastavak na BeautifulSerbia.info...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BeautifulSerbia.info. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BeautifulSerbia.info. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.