Izvor: Blic, 06.Mar.2025, 12:23

Reputacija kompanija u Srbiji u padu: Društvena odgovornost najveći izazov

Na Biznis forumu na Kopaoniku predstavljeni su rezultati Indeksa korporativne reputacije (INCORE) za 2025. godinu, istraživanja koje sprovodi Ninamedia, a koji pokazuje zabrinjavajući pad reputacije kompanija u Srbiji. Prosečan INCORE za Srbiju iznosi 33,2 indeksna poena, što je niže za 4,5 poena u odnosu na prošlu godinu, potvrđujući trend opadanja poverenja u privredu.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.