Izvor: Blic, 30.Mar.2024, 11:48

Prodavnice polovne robe nikad popularnije, ali kvalitet upitan! Novi koncept preprodaje zaokuplja generaciju Z, evo o čemu se radi

Kupovina polovne odeće na vrhuncu je popularnosti, a izdanci postmaterijalizma - pripadnici generacije Z - postavili su je u 'mejnstrim'. Dok su nekada za polovnom odećom posezali samo oni kojima je džep isuviše plitak za novu, danas je potpuno drugačija situacija. No tradicionalne prodavnice polovne robe beleže pad kvaliteta artikala. Krivci su eksplozivan rast preprodaje, ali i uspon brze mode.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.