Izvor: Blic, 16.Sep.2021, 15:15

"Pristajem na sve, samo prestanite da TRUJETE REKLAMAMA": Kako je jedna agresivna marketinška akcija donela VIŠE ŠTETE nego koristi: "Kampanja brza, isporuka spora"

Nema sumnje, uz koronu usluga dostave hrane je procvetala, ne samo u Srbiji, nego u celom svetu. Iako postoji već decenijama, opcija da naručite hranu iz restorana na kućnu adresu kod nas je doživela renesansu u prethodne dve godine. Svuda po Beogradu samo zuje biciklisti s prepoznatljivim tovarom na leđima. Dostavljanje hrane na kuću postalo je i tema društvenih mreža, a ovih dana u centru pažnje je jedna agresivna medijska kampanja - sada već maltene kultno "Donesi je sada Glovo"

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.