Izvor: Blic, 12.Feb.2020, 22:24   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"POZOVITE SMESTA - 655 DVESTA" Žika je ispričao na koje fore su ljudi padali 90-ih, a rade to i danas

U ljubavi, ratu, a u novoj eri i u marketingu je sve dozvoljeno. Prilazak, pa i samo podilaženje potencijalnoj mušteriji, golicanje njene mašte i na kraju, navesti je da kupi neki proizvod, ponekad traži mere koje možda nisu etičke i često zalaze u sferu poznavanja psihologije. Najbolji dokaz tome je priča Živojine Žike Petrovića, osnivača Srpske Naučne Televizije, koji je sa svojim pratiocima na društvenim vremena opisao kako je u kriznim vremenima tokom devedesetih godina dolazio do kupaca.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.