Izvor: Blic, 27.Jun.2023, 13:02

Novi talas kampanje "Ja biram podršku": Kroz edukaciju o borbi protiv nasilja do sada prošlo blizu 150 mladih

Novi talas kampanje „Ja biram podršku“, čiji je cilj podizanje svesti o važnosti borbe protiv nasilja u toku je do kraja juna. Od svakog kupljenog proizvoda brendova Pantene, Head&Shoulders, Always i Gillette Venus u bilo kom Maxi, Mega Maxi, Tempo ili Shop&Go objektu, kompanija Procter&Gamble odvaja 100,00 RSD. Prikupljena sredstva biće usmerena u nastavak edukacije dece i njihovih nastavnika, kako bi mladi već u školskom uzrastu naučili da prepoznaju nasilje i pokušaju da mu stanu na put.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.