Izvor: Blic, 24.Jun.2021, 18:01

NIJE SVAKI LAJK DOBAR LAJK Kako izabrati pravog influensera za promociju vašeg brenda

Više od milijardu ljudi aktivno je svakog meseca na društvenim mrežama. Ni Srbija ne zaostaje za ovakvim trendom. Sve veći broj osoba svakodnevno je prisutan na nekoj od društvenih mreža gde aktivno učestvuju u javnim raspravama, dele i kreiraju različite vrste sadržaja, piše poslovni portal eKapija.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.