Izvor: Blic, 27.Jun.2025, 11:27

Moć brenda i kreativnosti: Kako inspirisati poverenje i ostati relevantan tržištu

Mnogi od nas imaju svoje omiljene brendove, one koji sećaju na detinjstvo, sa kojim se odrasta i bez kojih se ne može zamisliti život. Šta je ono što vezuje potrošače za proizvod sa određenim imenom, odnosno kako se od nule gradi jedan uspešan brend i kako se dozira začin zvani kreativnost u tom procesu, govorili su učesnici NIN-ovog panela nazvanog „Moć brenda i kreativnosti na putu promena i rasta“, kojem je prisustvovala i ekipa "Blic Biznis".

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.