
Izvor: Blic, 17.Jun.2022, 18:20
Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji: Pokrenuta kampanja "Kad ide tura, ne ide gas"
U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji i udružili snage u kampanji pod nazivom "KAD IDE TURA, NE IDE GAS".
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti
Heineken Srbija i AMSS kampanja „Kad ide tura, ne ide gas“
Izvor: AutoBlog, 17.Jun.2022
U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji i udružili snage u kampanji pod nazivom „KAD IDE TURA, NE IDE GAS”. Tokom kampanje, koja će se sprovoditi u narednim mesecima, u poslovnicama...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.