Izvor: Blic, 06.Jun.2020, 12:11

Kako prodaja i ušteda rastu na klik?

Suočeni sa krizom usled pandemije COVID-19, mali i srednji biznisi koji nisu imali svoju online prodavnicu, sada su se napokon odvažili na ovaj korak i uvideli prednosti ovog načina prodaje. Pored toga što je uvođenje jednostavno i lako, e-commerce predstavlja uštedu i smanjenje troškova, dok korisničko iskustvo upotpunjava kupovina i plaćanje karticama.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.