Izvor: Blic, 27.Feb.2024, 10:08
Kako je najkonzervativniji luksuzni brend postao najuspešniji
Birkin torba. Damska svilena marama sa konjičkim dezenom. Čarapa od kašmira sa slovom H. Decenijama, ikonični proizvodi Hermèsa su bili poželjni među poznavaocima luksuza. Sada su i njegove akcije “vruća roba”, sa rezultatima koji nadmašuju veće luksuzne brendove poput vlasnika Louis Vuittona, koncern LVMH, i proizvođača Gucci-a, Keringa.
Tajna kuće Hermès: kako je najkonzervativniji luksuzni brend postao najuspešniji
Izvor: Blic, 27.Feb.2024
Birkin torba. Damska svilena marama sa konjičkim dezenom. Čarapa od kašmira sa slovom H. Decenijama, ikonični proizvodi Hermèsa su bili poželjni među poznavaocima luksuza. Sada su i njegove akcije “vruća roba”, sa rezultatima koji nadmašuju veće luksuzne brendove poput vlasnika Louis Vuittona,...