Izvor: Blic, 09.Jun.2025, 16:55

Kako bi oglasni biznis Netflixa mogao da postane neprimećeni hit od 10 milijardi dolara

Još 2022. godine odluka kompanije Netflix da uvede pretplatu uz reklame delovala je više kao znak popuštanja nego promišljena strategija — potez koji je usledio u trenutku kada su zabrane deljenja lozinki zamenile lansiranja novih proizvoda, a sve to pod pritiskom usporenog rasta broja pretplatnika, jače konkurencije i ekonomske neizvesnosti.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.