
Izvor: Blic, 09.Jun.2025, 09:21
KRAFTIA Domaći brend sa srcem, nastao iz autentične, porodične priče vođen željom da se promene standardi u ishrani kućnih ljubimaca i osvoji svet
Tržište proizvoda za kućne ljubimce u Srbiji je u značajnoj ekspanziji i sve više prati globalne trendove i dalje u fazi intenzivnog razvoja. Dok su na zapadnim tržištima vidljivi snažni pomaci ka super premium, prirodnoj i funkcionalnoj ishrani, kod nas je još uvek potrebno insistirati na edukaciji vlasnika i podizanje svesti o značaju kvaliteta hrane za zdravlje ljubimaca.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.