Izvor: Blic, 08.Mar.2025, 18:03

Izraz "naučno dokazano" i marketing: Kako je nauka postala glavni trik kompanija, ovo su tri najveće iluzije za kupce

Neprestano smo bombardovani informacijama - iz medija, sa društvenih mreža, od oglašivača, sada i od veštačke inteligencije i iz brojnih drugih izvora. Timoti Kolfild, vodeći popularizator nauke i direktor istraživanja Instituta za zdravstveno pravo na Univerzitetu Alberta, priznaje da i on pati od preopterećenosti informacijama. Ipak, njegov je posao da se uvuče u medijsku prljavštinu i od onoga što je puno dezinformacija utvrdi šta je stvarno. Za to se Kolfild oslanja na nauku, piše RTS.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.