Izvor: Blic, 08.Dec.2021, 19:01

Evo kako je internet PROMENIO naš odnos sa brendovima

Najranije od 1920-ih, brendovi su upravljali kulturnim duhom vremena. Oni su to radili tako što su uneli ideje u umove potrošača dok, na kraju, ne postanu konvencionalna mudrost. Razmislite o tome – brend je uspostavio masovni dogovor o tome kako je Deda Mraz zapravo izgledao (barem u zapadnoj popularnoj kulturi). Jedan brend nas je takođe ubedio da je doručak najvažniji obrok u danu. Drugi nam je rekao da su „dijamanti zauvek“, cementirajući ideju modernog vereničkog prstena.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.