Izvor: Blic, 12.Maj.2021, 11:10

Čuvarkuće rastu u Lidlu - Kompanija Lidl Srbija dobitnica žiga Čuvarkuća za više od 150 proizvoda

Kompanija Lidl Srbija od početka svog poslovanja u Srbiji ulaže u domaću privredu, a u prilog tome govori činjenica da je upravo ova kompanija dobitnica žiga Čuvarkuća za više od 150 proizvoda domaćeg porekla. Ulaganjem u domaće proizvode i širenjem saradnje sa domaćim dobavljačima kompanija Lidl ne samo da pomaže razvoju domaće privrede i brine o zajednici u kojoj posluje na različitim poljima poslovanja, već i održivom razvoju.

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.