Izvor: Blic, 22.Apr.2025, 14:37

Bezbednost kao brend strategija: Kako povlačenje proizvoda utiče na tržište i potrošače

Dok se police prodavnica širom Evrope svakodnevno pune hiljadama proizvoda, mnogi potrošači nisu svesni da neki od tih artikala mogu predstavljati stvarnu pretnju po njihovo zdravlje. Upravo zbog toga postoji evropski sistem za brzo uzbunjivanje – Safety Gate – koji je tokom prošle godine primio više od četiri hiljade prijava o sumnjivim neprehrambenim proizvodima.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.