Izvor: Blic, 25.Nov.2020, 21:07

ANALITIČARI ILI POLITIČKI INFLUENSERI Šta pokazuje izveštaj REM-a o medijskoj zastupljenosti stranaka tokom predizborne kampanje

Izveštaj Regulatornog tela za elektronske medije (REM) o medijskoj zastupljenosti pozicije i opozicije u toku predizborne kampanje sasvim je očekivan, a da je uticaj medija nedvosmislen, govore i izborni rezultati. Izveštaj je, međutim, iscrpan sa kvantitativnog, ali ne i sa kvalitativnog aspekta, jer je izostala mogućnost da vidimo i u kakvoj su konotaciji - pozitivnoj, negativnoj ili neutralnoj - spominjani akteri.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.