Izvor: PRObjave.com, 31.Avg.2009, 16:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Blog kao bitan način komunikacije jedne kompanije

1. Šta nam lepo spremaš za BlogOpen?
Spremam predavanje sa temom: Važnost kompanijskog bloga kao dela strategije marketinga.
Kompanijski blog je ozbiljan i vrlo koristan alat u komunikaciji i pozicioniranju jedne kompanije. Na koje sve načine je pisanje i vođenje bloga uticalo na naše radne procese, preneću primerima kroz iskustava sa svim prednostima, manama, problemima. Iskustva će biti od samog kreiranja bloga, usvajanja različitih, novih procedura do toga kako smo počeli da doživljavamo i koristimo internet kao prekretnicu u poslovanju.
2. Navedi nekoliko pozitivnih stvari kod blogovanja"
Blogovanjem prvenstveno stičete sjajna nova, drugačija i neočekivana iskustva! Ono nam omogućava jednostavan način za razmenu mišljenja, edukuje nas, omogućava nam interkativnost, dostupnost informacijama, potpunu transparentnost, povezivanje sa online zajednicom, image building" Blogovanje pruža mnoge nove mogućnosti i pojedincu i kompanijama.
3. Šta bi poručila posetiocima BlogOpena 2009?
S obzirom da mi je ovo prvi BlogOpen"? Raduje me što ću imati prilike da i lično upoznam mnoge blogere. Dopada mi se koncept BlogOpena, prijatna/opuštena atmosfera za druženja i upoznavanja.
Preporučujem da jednostavno dođu bez određenih očekivanja. Imam utisak da će se spontanost koju imamo u online komunikaciji jednostavno preneti i na offline.
Blogopen.eu

Web: www.blogopen.eu

Nastavak na PRObjave.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta PRObjave.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta PRObjave.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.