Izvor: Blic, 24.Dec.2017, 20:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Turistička oaza Hercegovine: Vodopad Kravice proširuje ponudu za posetioce

Za vodopad Kravica, koji se nalazi desetak kilometara od Ljubuškog, do pre nekoliko godina znalo je samo lokalno stanovništvo.

Zahvaljujući naporima ljudi iz JP "Parkovi" Ljubuški, koje upravlja tim lokalitetom, slapovi na reci Trebižat postali su nezaobilazna destinacija turista koji posećuju Hercegovinu.

- Poslednjih nekoliko godina beležimo rast broja turista od 20 odsto na godišnjem nivou. Tako smo u 2016. godini imali 163.000 posetilaca, a pred kraj ove godine >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << imamo više od 200.000 prodanih ulaznica - kazao je voditelj Poslovne jedinice Kravica Nikica Vučić.

Prema njegovim rečima, rast broja turista rezultat je velikih ulaganja u marketinške aktivnosti.

Tako su ove godine slapovi Kravica bili oglašavani širom Bosne i Hercegovine, ali i duž jadranske obale, od Splita do Dubrovnika, kao i na video zidovima aerodroma u Dubrovniku, Mostaru, Sarajevu, Splitu i Zadru.

Kada je u pitanju struktura gostiju, 70 odsto je stranih, a 30 posto domaćih. Strani turisti većinom dolaze iz Poljske, Italije, arapskih zemalja i susedne Hrvatske.

Iako broj gostiju raste, kao i prihodi od prodanih ulaznica, Opštinsko veće Ljubuškog odlučilo se za dodatno povećanje cena karata za ulazak u ovaj prirodni kompleks. Tako će sledeće godine, u špici sezone od 1. jula do 1. septembra, turisti morati izdvojiti 9 maraka za ulaz.

Cene su nešto niže u ostalim mesecima – 8 maraka u junu i septembru, a 6 maraka tokom ostatka godine.

Vučić kaže kako ulaznice nisu poskupele kako bi se ograničio broj gostiju i gužve koje su sve češće, posebno u letnim mesecima.

- Nismo još došli do tačke da je lokalitet preopterećen brojem gostiju i još imamo prostora za rast. Cene smo povećali jednostavno zbog velikih ulaganja u infrastrukturu. U ovoj godini smo u šestom mesecu pustili u rad javnu rasvetu, osvetlili smo stazu koja vodi do vodopada, kao i sam vodopad. Na ulazu u park izgradili smo čvrsti objekat u kojem se nalazi informativni centar, uredili i sanitarni čvor. Tu su, naravno, i troškovi marketinške kampanje - ističe Vučić.

Trenutno je u izradi plan aktivnosti za sledeću godinu koji bi trebao biti gotov na proleće 2018. godine.

Ono na čemu će se raditi je proširenje turističke ponude na celu Opštinu Ljubuški kako bi se gosti zadržali duže od jednog dana, kaže Vučić, a u dugoročnim planovima je i izgradnja kampa s bungalovima.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.