Izvor: Luftika.rs, 17.Apr.2024, 13:06

Tanji stigao račun uvećan za 1.500 dinara, a obrazloženje MTS-a je čist kriminal

Tanja B. iz Beograda je dugogodišnja korisnica MTS usluga, a u martu ju je dočekalo neprijatno iznenađenje u vidu računa uvećenog za čak 1.500 dinara. Uverena da je u pitanju greška, odlučila je da proveri o čemu se radi.
Međutim, saznala je da joj je zapravo istekao ugovor i da je operater, bez prethodne najave, počeo da joj naplaćuje skuplju uslugu.
Početkom marta ove godine, sva tri mobilna operatera u Srbiji – MTS, A1 i Jetel, podigli su cene svojih usluga. Međutim, jedino je A1 o povećanju prethodno obavestio svoje korisnike, dok korisnici MTS-a nisu dobili nikakva obaveštenja.
Osim što od svojih korisnika MTS krije uvećane cene, tajna je očigledno i kada im ističe ugovor.
Naime, naša čitatateljka...

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.