Izvor: Poslovna žena, 09.Apr.2008, 01:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Razvoj srpskih news portala
Miloje Sekulić, E-PR direktor Agencije za odnose sa javnošću MCCANN Erickson Public RelationsNovi talas ekspanzije Interneta, tzv. Mreža 2.0 (Web 2.0), bar u onom najmanje osporavanom konceptu sve većeg učešća korisnika u stvaranju sadržaja, postaje medijska i ekonomska činjenica i u Srbiji, ...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Poslovna žena. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Poslovna žena. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.