
Izvor: 24sata, 24.Dec.2014, 10:27 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ove reklame nikada više neće biti emitovane u Evropi, a evo i zašto!
Ove kompanije probale su da pomere granice onoga što se može smatrati reklamom, ali nisu najbolje prošle kod evropskih cenzora.
Durex (Velika Britanija 2005.)
Proizvođač kondoma je bukvalno oslobodio armiju spermatozoida na publiku u Velikoj Britaniji, što je bilo dovoljno da nadležni organi zabrane ovu reklamu.
Zazoo (Belgija, >> Pročitaj celu vest na sajtu 24sata << 2006.)
Belgijska kompanija za proizvodnju kondoma objavila je ovu reklamu na francuskom i belgijskom jeziku, pre nego što je dodala i titl na enegleskom kako bi ona bila dostupnija većem broju ljudi. Reklama je imala skoro 26 miliona pregleda na Fejsbuku, ali 0 na televiziji.
Dacia (Velika Britanija, 2011.)
Rumunski proizvođač automobila odlučio je da kombinuje psovke i incest kako bi nam pružio ovu krajnje čudnu reklamu. Međutim, ona je zabranjena nakon samo nekoliko nedelja emitovanja.
Volkswagen (Velika Britanija 2006.)
Kompanija je mislila da kada mala devojčica izgovori reč “bollocks”, koja se uglavnom povezuje sa testisima, to i nije tako strašna stvar. Cenzori nisu bili istog mišljenja.
Hyundai (Francuska, 2007.)
Za razumevanje ove reklame nije potrebno poznavanje francuskog jezika.
IKEA (Švedska, 2009.)
Slogan “Bolji razvod za sve” bio je dovoljan povod da cenzori odrade svoj posao.
Soesman Language Institute (Holandija, 2001.)
Možda jedna od najlegendarnijih reklama koje su ikada imale priliku da se, barem i na kratko, pojave na televizijskim ekranima. Naravno, istog trenutka će vam biti jasno zuašto je zabranjena. Nije preporu;ljivo gledati je na poslu, ili sa pojačanim zvukom na zvučnicima, verujte nam!