Izvor: Luftika.rs, 19.Jul.2025, 17:05

Labubu opsesija: samo igračka ili genijalan marketing?

Iza simpatičnih i naizgled bezazlenih igračaka koje deca obožavaju, često se kriju ozbiljne marketinške strategije i milijarde evra vredni biznisi.
Jedan od takvih primera su Labubu lutkice – globalni fenomen koji je zaludeo decu, ali i odrasle. Njihov uspeh ne leži samo u simpatičnom dizajnu, već i u pažljivo osmišljenom sistemu prodaje kroz „blind box“ koncept, koji kupovinu pretvara u igru sreće i izaziva snažnu emocionalnu reakciju potrošača.
Psihološkinja Mulić Čorbo osvrnula se na to koliko igračke mogu da utiču na decu, ističući da je sličan trend postojao i ranije:
„Kada sam bila devojčica, Barbie lutke su bile potpuni hit. Bile su skupe u Jugoslaviji, pa je svaka imala posebnu vrednost....

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.