Kojim markama automobila se kupci najčešće vraćaju

Izvor: B92, 27.Mar.2023, 11:55

Kojim markama automobila se kupci najčešće vraćaju

Prema istraživanju, od 75. godine života, 75 odsto kupaca je lojalno brendu koji voze.

Čak 86,6 odsto privatnih Teslinih vlasnika koji su prošle godine u Nemačkoj svoj stari automobil zamenili za novi ostali su verni brendu.

Ovo je proizašlo iz istraživanja tržišta koje je sprovela nemačka firma za analizu tržišta Dataforce a naručio nemački Automobilwoche. Razmatrani su samo privatni kupci.

Sledi Dacia na drugom mestu sa procentom >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << lojalnosti od 73,6 odsto.

"To nije iznenađujuće i usko je povezano sa pozicioniranjem marke Dacia kao veoma jeftinog brenda. Većina kupaca ovih vozila dolazila je sa tržišta polovnjaka, a sada uživaju u pogodnostima novog po ceni dobrog polovnog automobila. Kada se naviknete na to, ne vraćate se tako brzo na polovnjake", kaže Laura Odinijus iz firme Dataforce.

Treće mesto pripada Toyoti. Japanci beleže procenat lojalnosti od 59,2 odsto u 2022.

Prema Lauri Odinijus, to je uglavnom zbog starijih kupaca: prema istraživanju, od 75. godine života, 75 odsto kupaca je lojalno brendu koji voze.

Najbolji nemački brend u ovom istraživanju je Mercedes, na petom mestu, sa stopom lojalnosti od 53,9 odsto. Slede Mini (u vlasništvu BMW-a) 49,9 odsto i VW 49,4 odsto na desetom i jedanaestom mestu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Kojim markama automobila se kupci najčešće vraćaju

Izvor: Nezavisne Novine, 27.Mar.2023

Prema istraživanju, od 75. godine života, 75 odsto kupaca je lojalno brendu koji voze.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.