Kako organizovati kancelariju – nekoliko ideja i saveta

Izvor: Luftika.rs, 27.Jun.2025, 11:53

Kako organizovati kancelariju – nekoliko ideja i saveta

Da li ste znali da prosečna osoba godišnje provede više od 2000 sati u kancelariji?
Prostor u kojem se provodi toliko vremena mora da bude uređen tako da zadovoljava potrebe zaposlenih, ali i da odiše udobnošću i kreativnošću. 
Bez obzira na to da li se radi o velikoj kancelariji koja okuplja stotine zaposlenih ili o malom radnom kutku za jednu ili dve osobe – uređenju tog prostora treba posvetiti posebnu pažnju.
Tri ključne stavke u uređenju kancelarije Uređenje kancelarije se do određene mere razlikuje od uređenja životnog prostora. Veoma je važno da se sav raspoloživ prostor koristi efikasno, dok praktičnost mora biti prioritet. Sa druge strane, kancelarija ne sme da izgleda kao skladište,...

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.