Izvor: Luftika.rs, 17.Maj.2025, 10:05

Kako nas Temu tera da trošimo bez razmišljanja?

Prema portalu TechCrunch, kineska aplikacija Temu bila je najpreuzimanija aplikacija u američkom App Store 2024, a time je nadmašila Amazon, Shein, AliExpress, Wish i TikTok.
U čemu je tajna?
Osim što nudi već ionako vrlo niske cene, Temu koristi marketinšku strategiju poznatu pod nazivom “dark patterns” kako bi zadržao korisnike u aplikaciji, navodi se u izveštaju Gardijana. “Dark patterns”, odnosno “tamni obrasci”, manipulativne su taktike koje aplikacije i web stranice koriste kako bi korisnike navele da urade nešto što možda ne bi inače hteli, poput trošenja više novca.
Cilj im je da iskoriste psihološke trikove i stvore osećaj hitnosti ili nagrade. Jedan od tih tamnih obrazaca uključuje...

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.