Izvor: Luftika.rs, 15.Maj.2025, 10:39

Kako brendirani proizvodi oblikuju imidž firme?

 
Brendirani proizvodi predstavljaju moćan alat u građenju imidža kompanije jer kombinuju vizuelnu prepoznatljivost i praktičnu vrednost. Kroz predmete koje ljudi svakodnevno koriste, poput majica, rokovnika, olovaka ili šolja sa logotipom firme, brend postaje prisutan i u privatnom i u profesionalnom okruženju. Ovi proizvodi funkcionišu kao tiha, ali trajna komunikacija između firme i njene ciljne grupe, bez agresivnog oglašavanja.
Kvalitet, dizajn i funkcionalnost promotivnog materijala direktno utiču na način na koji publika percipira brend. Kada je proizvod izrađen od pouzdanih i prijatnih materijala, on nosi poruku o ozbiljnosti, pažnji prema detaljima i profesionalnosti kompanije. Nasuprot tome, loš kvalitet...

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.