Izvor: Luftika.rs, 14.Jul.2023, 22:50

„Burger king“ predstavlja čizburger sa 20 listića sira, a dostave ne rade jer ne postižu

Koliko je sira u sendviču previše? Stanovnici i gosti Tajlanda pohrlili su da probaju čizburger o kojem svi pričaju, to jest svi na društvenim mrežama.
Najnovija gastronomska zvezda ne sadrži meso, a na siru se ne štedi.
Lanac brze hrane „Burger king“ izazvao je uzbuđenje na Tajlandu svojom novom ponudom – hamburger bez mesa i sa zapanjujućom količinom sira. Restoran je predstavio proizvod pod nazivom „pravi čizburger“, zemičku punjenu sa čak 20 listića sira. >> Pročitaj celu vest na sajtu Luftika.rs <<
Na jelovnicima se novi „čizburger“ našao u nedelju, po sniženoj ceni od 109 tajlandskih bata (3,1 dolar). Nakon isteka perioda predstavljanja, cena će iznositi 380 bata (10,9 dolara). Novitet je odmah postao viralan na društvenim mrežama na Tajlandu, a mnogi korisnici Tiktoka objavili su snimke na kojima dele prve utiske o sendviču punom sira.
„Ovo nije šala. Ovo je stvarno“, navodi se u objavi „Burger kinga“ na društvenim mrežama.
A trend in #Thailand is to put cheese on literally everything. Now Burger King has joined in with the Real Cheese Burger. Though I think they forgot the meat.
I love cheese but I struggled eating even half of this “burger”. Maybe I should grill the other half? What do you think? pic.twitter.com/dg7wDCSCCw
— Richard Barrow (@RichardBarrow) July 10, 2023

U jednom „Burger kingu“ u Bangkoku u utorak čulo se da je menadžer smene rekao da moraju da prestanu da primaju porudžbine za dostavu kako bi mogli da imaju dovoljno „pravih čizburgera“ za one koji budu došli u restoran.
„Ovo je suluda količina sira za jedan hamburger. Hrana je dobra kada su stvari u pravoj kombinaciji“, rekla je jedna 25-godišnjakinja nakon što je probala „čizburger“.
Najviše onih koji su pohrlili da probaju novi sendvič „Burger kinga“ uradili su to jer su videli na društvenim mrežama da svi pričaju o „pravom čizburgeru“.
Ovaj novitet pravi je primer kako franšize brze hrane širom sveta nastoje da privuku pažnju. Najčešće to rade uvođenjem nezamislivih ili privlačnih opcija menija za koje se nadaju da će se proširiti na društvenim medijima.
U Sjedinjenim Američkim Državama „Burger king“ udvostručio je „voper“, prepoznatljivi goveđi hamburger na žaru koji se takođe pojavio na platformama.
Restorani takođe kontinuirano prilagođavaju svoju ponudu lokalnim ukusima u različitim zemljama.
Na Tajlandu je sir posebno popularan među mladim potrošačima, a uobičajeno je da se ovaj mlečni proizvod dodaje svim vrstama jela. U ponudi „Burger kinga“ u ovoj dalekoistočnoj zemlji takođe su i hamburgeri od lososa, očigledan znak sklonosti potrošača zdravoj alternativi za govedinu.
Izvor: 021, RTS
Nudle koje Srbi obožavaju povlače se sa tržišta u 2 zemlje, sumnja se da sadrže supstancu koja izaziva rak

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.