
Izvor: ShoppingNews.rs, 10.Feb.2014, 14:44 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Burberry predstavlja novi parfem za žene – Brit Rhythm
Burberry predstavlja Brit Rhythm, novi ženski parfem koji prati lansiranje Brit Rhythm parfema za muškarce u septembru 2013.
Ženstven, energičan i senzualan, Brit Rhythm je spoj protivrečnosti. Miris poseduje klasične i neočekivane cvetne note lavande, opojnog cveta narandže u srcu i vetivera duboko u osnovi. U visokim notama mirisa dočekuju nas engleska lavanda, ružičasti biber i neroli, koji vode do srca od absoluta korena irisa, listova kupine i cvetova narandže kombinovanih sa specijalno patentiranim molekulom kuće Givaudan nazvanim Petalia koji odiše cvetnim akordima božura. Osnova uključuje vetiver, mošus i vibrantno drvo. Burberry – Brit Rhythm za žene je dostupan je u 30 ml, 50 ml i 90 ml Eau de Toilette.
Britanska glumica i model Suki Vaterhouse je zaštitno lice u novoj kampanji brenda, koja je fotografisana u Londonu pod kreativnim pravcen glavnog kreativnog direktora brenda Kristofer Bejlija. Suki glumi zajedno sa britanskim muzičarem i modelom Džordž Barnetom. Lansiranje parfema je propraćeno Special Limited Edition kolekcijom, modnom i make-up linijom Burberry koja će naknadno biti lansirana. Ona će uključivati specijalnu kolekciju kožnih jakni i smokey-eyes šminke koju nosi Suki Vaterhouse u provokativnoj video reklami i crno-beloj reklamnoj kampanji koja najavljuje nova izdanja. Bejli naglašava da će od sada odeća, torbe i lakovi za nokte biti kreirani da budu nosivi jedni sa drugim zahvaljujući novoj podeli u kući Burberry.
Novi parfem biće pokrenut i digitalno u globalnoj kampanji. Burberry fanovi i sledbenici mogu doživeti novo Brit Rhythm iskustvo.
Nastavak na ShoppingNews.rs...