Automobili koji su dokaz da nije sve u veličini

Izvor: B92, 13.Avg.2019, 15:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Automobili koji su dokaz da nije sve u veličini

U eri u kojoj auto-industrijom dominiraju sve veći i veći SUV-ovi, postoje i automobili koji iako mali i jeftini mogu biti vrlo zabavni.

Ne morate potrošiti mnogo novca da biste uživali za volanom, jer nekada stvarno nije sve u veličini.

Ovo je deset najzabavnijih malih automobila po izboru Top Geara:

Obuhvaćena je spretnošću i spremnošću da menjate smer koji ide ruku pod ruku sa svojim malim motorom. Upravljač je za dlaku previše lagan, ali >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << prijanjanje je snažno, dok karoserija minimalno "beži".

Neka je hvaljen. Ovo je italijanski automobil koji zaista donosi živost.

Vešanje pokazuje šarmantan duh kada putujete po gradu i može čak i da izazove osmeh van gradskih granica.

Što se vožnje tiče, ostaje uredan, prilično simpatični mali supermini koji na kraju nije tako prijatan kao MINI, ali pomalo i jeste.

Svakako dovoljno dobar da se nosi sa A1, a popularni 1,2-litarski turbo trocilindarski motor je sladak, drhtav i željan. Slično popularan i sposoban je i 1,6-litarski dizel.

Prednosti položaja motora (ostavljate buku iza sebe, manji krug okretanja itd.) Ne treba ga potcenjivati i, generalno, zabavno se vozi.

"500" su dobri automobili za dangubljenje. Ne očekujte previše i nećete biti razočarani.

Oni nisu sportski i zapravo voze se vedrije i spretnije kada su na mršavijim gumama. Tada su dovoljno interesantni za angažovaniju vožnju.

Zabavan. Ignisova lakoća donosi oštrinu kojoj protivreči skromna snaga.

Upravljanje je relativno sporo za gradski automobil, ali je prijatno opterećeno i jednom kada ste navikli na njegove ulaze, Ignisove smanjene dimenzije znače da nećete naći automobil koji će se lakše provući kroz gradsku džunglu. Ili pravu džunglu.

Malo se potrudite, promenite brzinu čak i kada obrtni moment izgleda slabašno, a vi probudite automobil koji još uvek može da vam stavi osmeh na lice.

Ne, nije baš tako ljubomorno nezreo, ali kao i svaki dobri hot-heč, donosi vam samopouzdanje u roku od pet minuta i ima dovoljno dubine u rukovanju da vas podstakne da gurate jače i jače kako prolaze svaki kilometar.

Ako niste uznemireni zbog brzine ili upravljanja (ili praktičnosti u tom pogledu), vesti će verovatno biti bolje.

Modeli One i Cooper, bar na papiru, izgledaju kao prihvatljivije opcije. Ipak, potrebno je tolerisati nasilnu britansku pripadnost.

Užitak za vožnju, jednostavno rečeno, i odlična reklama za dobri stari manuelni menjač, pogon na zadnje točkove i motor bez turbo-punjača.

Jednostavno uđete i izvozate ga, bez odlaganja potrebe da prolazite kroz konfuzne oblike vožnje. Da li će kontrola stabilnosti biti uključena ili isključena, obavlja se jednostavnim pritiskom na dugme.

Bilo je zabavno. Imao je dovoljno snage u niskom stepenu prenosa da bi se osećao brzo i održavao dobru brzinu zahvaljujući naporima prednjeg kraja.

Dosta se ljuljao, mekane opruge značile su da se neprijatno izbacuje iz balansa na neravnim delovima puta. Ali izborio se.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.