Bogata ponuda za prvomajske praznike, stižu turisti iz regiona

Izvor: RTS, 29.Apr.2017, 09:32   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Bogata ponuda za prvomajske praznike, stižu turisti iz regiona

Domaći i inostrani turisti će tokom prvomajskih praznika posetiti banje, planine i izletišta, kaže za RTS direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović. Ističe da se najviše stranih turista očekuje iz okolnih zemalja.
Gostujući u Jutarnjem dnevniku RTS-a, Marija Labović je navela da vlada veliko interesovanje za posetu Srbiji kako domaćih tako i stranih turista.

"Prilično >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << je veliko interesovanje za ova četiri dana, kako domaćih tako i inostranih turista. Domaći turisti uglavnom biraju izletišta i mesta koja su u neposrednoj blizini stanovanja ali u velikom broju biraju i da odsednu u banjama, ali ništa manje nije ni interesovanje za planinske centre", objašnjava Labovićeva.
Kada su inostrani turisti u pitanju, ističe da se najveći broj turista očekuje iz regiona.
"Najveći broj turista očekujemo iz Bugarske i Rumunije ali i iz ostalih zemalja regiona", rekla je direktorka Turističke organizacije Srbije.
Tokom praznika će, dodaje, na Kopaoniku raditi jedna žičara i jedna ski-staza.
"Na Kopaoniku će zahvaljujući pogodnim vremenskim prilikama raditi jedna žičara i ski-staza dok će na Zlatiboru raditi jedna žičara za panoramsko razgledanje okoline", objašnjava Labovićeva.
Ističe da povod određuje destinaciju, ali da su tu i ostali parametri, kao što je smeštaj ili blizina do samog mesta.
"Inostrani turisti se u najvećem broju odlučuju da posete Beograd kao destinaciju koja je uvek atraktivna ali kada je ovakav povod u pitanju ljudi se odlučuju za boravak u prirodi i aktivan odmor", objašnjava direktorka Turističke organizacije Srbije.
Ističe da će muzeji u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu raditi tokom praznika, osim ponedeljka koji oni inače imaju kao neradan dan.
Takođe je navela i da su reakcije na spot koji se nekoliko dana emituje na Bi-Bi-Siju pozitivne.
"Reakcije su pozitivne i do sada je imao 240.000 pregleda. Kampanja pod nazivom 'Srbija: mesto na kome treba biti' započela je sa emitovanjem sredinom aprila na kanalima Bi-Bi-Si Vorld za Evropu i SAD, kao i na Jurosportu, koji se emituje u svim zemljama Evrope. Cilj je da se privuče što veći broj turista iz SAD i iz Evrope", zaključila je Labovićeva.
Pogledaj vesti o: Prvi maj

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

PRAZNIK U SRBIJI Domaći turisti bi na izletišta i u banje, a stranci u Beograd

Izvor: Blic, 29.Apr.2017

Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović kaže da je veliko interesovanje domaćih i stranih turista tokom prvomajskih praznika za izletišta, banje, planinske centre..."Domaći turisti biraju izletišta, banje i planinske centre. Na Kopaoniku ćemo imati prvomajsko skijanje na jednoj...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.