SA OVOG MESTA IZMEŠTA SE KORITO ZAPADNE MORAVE! Novi auto-put obezbediće meštane od poplava i doneti BROJNE POGODNOSTI

Izvor: SrbijaDanas.com, 14.Dec.2019, 18:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SA OVOG MESTA IZMEŠTA SE KORITO ZAPADNE MORAVE! Novi auto-put obezbediće meštane od poplava i doneti BROJNE POGODNOSTI

Izgradnja Moravskog korodora za Čačane će imati vešestruki značaj, jer uporedo sa izgradnjom auto-puta, regulisaće se i korito Zapadne Morave što će podrazumevati prosecanje rečne krivine, zaštitu stabilnosti obale i rekonstrukciju postojećih odbrambenih nasipa.

- Na potezu od Popovića do ušća reke Čemernice predviđeno je integralno rešenje regulacije Zapadne Morave gde se formira novo korito delom po trasi postojećeg, a delom prosecanjem rečnih krivina u zonama >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << kritičnih lokacija. Korito će biti betonirano, ojačano na njegovim nasipima, tako će područje oko Morave imati dve servisne saobraćajnice koje će biti moguće korisiti za različite namene kada ovi radovi budu završeni - istakao je pomoćnik gradonačelnika Čačka, Milan Bojović u izjavi za RINU.

Bojović kaže da za Čačak koji je 2014. i 2016. imao velike štete od poplava uređenje korita reke Morave je veoma značajno sa aspekta smanjenja rizika od plavljenja na čitavom području trase Moravskog koridora.

Koridor 11 dosta je doprineo Čačku, a novi investitori su već započeli svoju proizvodnju na ovoj teritoriji, tako da nema sumnje da će brojne benefite doneti i nova saobraćajnica.

- Od Preljine do Lađevaca doprineće razvoju aerodroma "Morava". Podjednako važno je i otvaranje logističkog centra u našem gradu za potrebe izgradnje deonice auto-puta, što će za mlade i stručne ljudi iz oblasti građevinarstva i saobraćajne struke značiti sigurno zaposlenje. Jednom rečju Čačak postaje ekonomski, saobraćajnim i privredni centar Srbije - naglasio je Bojović.

Značajna novina je i internet "Digitalni Koridor" podrazumeva postavljanje optičkog kabla koji će obezbediti internet konekciju duž cele trase. Bazne stanice biće postavljene na benzinskim pumpama i odmorištima.

Inače, dužina Moravskog koridora biće 112 kilometra, a ukupna vrednost investicije je oko 800 miliona evra. Biće izgrađeno 136 objekta, među kojima 79 mostova, 21 propust, 24 nadvožnjaka, 12 podvožnjaka, dve baze za održavanje u Velikoj Drenovi i Adranima, tri parkirališta i tri odmorišta, regulacija Zapadne Morave na kritičnim lokacijama, kao i regulacija određenog broja pritoka i prateća infrastruktura u zoni auto-puta.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.