
Izvor: Luftika.rs, 09.Jan.2020, 14:59 (ažurirano 02.Apr.2020.)
U toku je „Januhairy“, mesec u kojem se žene pozivaju na nebrijanje
Britanka Lora Džekson je 2019. godine na društvenim mrežama pokrenula globalnu kampanju koja slavi žensku maljavost. Kampanja nosi naziv u skladu sa mesecom u kojem se sprovodi – Januhairy, ili u prevodu „Dlakavi januar“.
„Iako se osećam samouvereno u vezi sa svojim dlakama, neki ljudi to ne razumeju i osuđuju me jer se ne brijem, pa sam shvatila da sama ne mogu da promenim nametnute standarde lepote“, objasnila je prošle godine Džekson za BBC.
Dakle, njen cilj je da >> Pročitaj celu vest na sajtu Luftika.rs << podstakne žene da u januaru (ali, ako žele, i tokom ostatka godine) prestanu da se depiliraju i da ponosno pokažu svoje dlake na društvenim mrežama kako bi se srušili postojeći standardi lepote.
Na isto je u avgustu prošle godine ukazala i manekenka Emili Rajtakovski koja je za „Harper’s Bazaar“ ponosno pokazala svoje dlakave pazuhe.
A kampanja „Januhairy“ ove godine ima i humanitarnu svrhu.
„Prikupljena sredstva od kampanje doniraćemo organizaciji za zaštitu i očuvanje životne sredine TreeSisters“, piše u fejsbuk objavi na službenoj stranici kampanje uz poziv i onima koji ne učestvuju da počnu više da razmišljaju i pričaju o klimatskim promenama i svemu što mogu da urade kako bi spasili Zemlju.
Zašto smo počeli da brijemo šiške ispod miške?