Izvor: 021info.rs, 24.Nov.2020, 15:06

Tradicionalni proizvodi iz centralne Srbije na policama Lidl prodavnica

Kompanija Lidl Srbija nastavlja kampanju „Mali zanat, velika strast“ u cilju promocije domaćih proizvođača. Nakon predstavljanja proizvoda iz regiona Vojvodine, od 26. novembra, na policama Lidl prodavnica naći će se tradicionalni proizvodi malih proizvođača iz regiona centralne Srbije. Vredni domaćini koji svoje proizvode pripremaju sa puno strasti, čuvajući tradiciju i identitet koji su nasledili od svojih predaka, imaće priliku da svojih ruku delo predstave potrošačima u 30 gradova širom Srbije i na taj način povećaju svoju vidljivost. Lidl je prepoznao njihovu posvećenost i marljivost, i odabarao više od 50 malih proizvođača koji svoje proizvode pripremaju sa puno strasti, i kroz kampanju “Mali zanat, velika strast“ njihove proizvode kratkotrajno uvrstio u ponudu davajući im podršku kako bi povećali svoje prisustvo na tržištu van svojih regija i učvrstili svoje poslovanje.

Nastavak na 021info.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 021info.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 021info.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.