
Izvor: Luftika.rs, 29.Maj.2020, 20:42
Reklama za smuti koja je bila previše bezobrazna za Švajcarce
Snimiti efektnu reklamu nije ni alo jednostavan zadatak. U nekoliko sekundi potrebno je spakovati sve najvažnije informacije o proizvodu i stvoriti nešto vizuelno primamljivo što će gledaocu zapasti za oko i navesti ga da momentalno poželi taj proizvod.
Kompanije biraju različite načine da ovo postignu.
Neke se odlučuju za kreativne ideje, druge za zarazne pesme i lako pamtive slogane, a treći angažuju poznate ličnosti da budu lice brenda. Švajcarski proizvođač zdrave hrane >> Pročitaj celu vest na sajtu Luftika.rs << Swisse Me, s druge strane, izabrao je malo drugačiji pristup.
Ljudi iz ove kompanije su odlučili da naprave veoma seksualno sugestivnu reklamu za svoje smoothie, ali da ona ne sadrži scene sa ljudima u provakativnim pozama.
Kako im je to onda pošlo za rukom?
U poluminutnoj reklami možete videti oguljene banane, stavljanje prstiju u pomorandžu, polovinu jagode iz koje curi mleko i druge kadrove sa voćem koji aludiraju na seks.
Zbog svoje provokativnosti, reklama za smutije brenda Swisse Me izazvala je negativne reakcije u Švajcarskoj i mnogim drugim zemljama, a u Velikoj Britaniji čak nije dozvoljeno da se prikazuje pre 9 uveče, piše City magazine.
Cenzurisana reklama opominje ceo svet i svi bi trebali da je vide