Izvor: Radio 021, 04.Jan.2019, 20:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Radno vreme službe reklamacija "Toplane" za božićne praznike
Korisnici usluga "Novosadske toplane" za vreme božićnih praznika, primedbe na kvalitet grejanja i tople potrošne vode mogu uputiti pozivanjem brojeva telefona: 420-853, 423-712 i 0800-100-021, od 6 do 22 sata.
U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati broj telefona 4881-105, koji je, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.
U "Novosadskoj toplani" podsećaju da tokom >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << cele godine, za sve informacije korisnici mogu da se obrate pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 ili besplatnim pozivom na broj telefona 0800-100-021, kao i da mogu doći lično u prostorije Korisničkog centra, u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 20 sati.
Radno vreme Korisničkog centra subotom je od 8 do 13 sati, kada se korisnici mogu obratiti lično ili putem telefona besplatnim pozivom na broj 0800-100-021.
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.