Izvor: Radio 021, 04.Jan.2019, 20:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Radno vreme službe reklamacija "Toplane" za božićne praznike

Korisnici usluga "Novosadske toplane" za vreme božićnih praznika, primedbe na kvalitet grejanja i tople potrošne vode mogu uputiti pozivanjem brojeva telefona: 420-853, 423-712 i 0800-100-021, od 6 do 22 sata.

U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati broj telefona 4881-105, koji je, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.

U "Novosadskoj toplani" podsećaju da tokom >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << cele godine, za sve informacije korisnici mogu da se obrate pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 ili besplatnim pozivom na broj telefona 0800-100-021, kao i da mogu doći lično u prostorije Korisničkog centra, u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 20 sati.

Radno vreme Korisničkog centra subotom je od 8 do 13 sati, kada se korisnici mogu obratiti lično ili putem telefona besplatnim pozivom na broj 0800-100-021.

Autor: 021.rs

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.