Poskupljuju SBB usluge za bivše IKOM korisnike

Izvor: Radio 021, 14.Jun.2018, 21:33   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Poskupljuju SBB usluge za bivše IKOM korisnike

Kablovski operater SBB drugi put će poskupeti usluge za poslednjih šest meseci, ali ovog puta samo za bivše korisnike IKOM-a.

Kako pišu "Novosti", novo poskupljenje se na sajtu operatera naziva "izjednačavanje cene i kvaliteta usluge bivših IKOM korisnika sa SBB ponudom" i potrošaču donosi namet od novih 95 dinara.

SBB kao najveći igrač na tržištu ima obavezu da o svakom poskupljenju u periodu od dve godine posle preuzimanja obavesti Komisiju >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << za zaštitu konkurencije. Zbog prethodnog podizanja cena u iznosu od 100 dinara, od januara 2018. godine, Komisija za zaštitu konkurencije je pokrenula postupak protiv njih.

U Komisiji kažu da je taj postupak složen, a da o novom poskupljenju nisu obavešteni. S druge strane, u SBB-u tvrde da je rešenjem Komisije predviđeno da svi korisnici imaju jednake uslove, te da su kupovinom IKOM-a u obavezi da imaju iste cene za sve korisnike, odnosno da ih izjednače sa onima koje plaćaju korisnici SBB-a.

"Kako je tehnička integracija trajala nekoliko meseci, to nije bilo moguće odmah nakon kupovine, jer u tom trenutku nisu svi korisnici imali iste usluge. Sad, kada je integracija završena i svi imaju jednake usluge, naša je obaveza da imamo i iste cene za sve korisnike. O izjednačavanju cena Komisiju ćemo obavestiti 15 dana nakon stupanja na snagu novih cena, što je naša obaveza i u skladu je sa zakonom", poručuju u ovoj kompaniji.

Nasuprot tome, bez obzira na obaveze, građani koji su postali korisnici SBB-a su nezadovoljni. Jedan od njih navodi da su jedno poskupljenje imali kada i svi SBB korisnici.

"A sada novo, samo za nas koji smo bili pretplatnici IKOM-ovih usluga. Ranije smo imali zbirnu cenu usluge, a od Nove godine su je raščlanili, pa je kablovski deo koštao 1.300 dinara. Sada će biti 1.395, a dodatna cena je za internet i fiksnu telefoniju. Još poskupljenje opravdavaju 'izjednačavanjem kvaliteta', što je totalni apsurd. Kvalitet je gori, ukinuli su i mnoge kanale i ubacili novu numeraciju kanala", kaže revoltirani građanin.

Nezadovoljni korisnici mogu da raskinu ugovor zbog njegove jednostrane izmene. Potrebno je da to urade u roku od 30 dana pošto su obavešteni o poskupljenju. U vesti objavljenoj na sajtu navedeno je i da će korisnici biti informisani pisanim putem, na kućnu adresu.

Podsetimo, Komisija za zaštitu konkurencije pokrenula je marta prošle godine postupak ispitivanja povrede konkurencije SBB-a, zbog podizanja cena usluga i sumnji da je ova kompanija zloupotrebila dominantan položaj na tržištu. Ukoliko ovaj navod bude potvrđen tokom postupka, kablovski operater mogao bi da bude kažnjen oduzimanjem do deset odsto godišnjeg prihoda.

Autor: Novosti

Nastavak na Radio 021...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.