
Izvor: Radio 021, 15.Jan.2020, 16:40 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Oboleloj od multiple skleroze godinu dana nije stizalo rešenje za tuđu negu i pomoć, PIO fond tražio da ga preuzme lično
Republičkom Zaštitniku građana obratila se Beograđanka kojoj, zbog greške zaposlenih u pošti, rešenje za tuđu negu i pomoć nije dostavljeno godinu dana.
Kako obaveštava Zaštitnik građana, građanka je u pritužbi objasnila da je od Fonda PIO zatražila objašnjenje zašto joj rešenje nije dostavljeno godinu dana, a u odgovoru joj je rečeno da je posle neuspele dostave preko pošte, potrebno da lično preuzme dokument u Fondu PIO.
Međutim, građanka >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << je obolela od multiple skleroze i kretanje joj je veoma otežano, a PIO ju je obavestio da, ako nije u mogućnosti da dođe, može da ovlasti drugo lice preko notara za preuzimanje rešenja.
Pošto su ovoj građanki mesečni prihodi veoma niski i nije u mogućnosti da plati notara za ovlašćenje drugog lica, obratila se Zaštitniku građana za rešavanje nastalog problema.
Zaposleni u stručnoj službi ombudsmana su odmah kontaktirali Fond PIO i nakon intervencije u roku od tri dana građanki je uručeno rešenje za tuđu negu i pomoć na kućnu adresu, te na osnovu tog rešenja sada je u mogućnosti da ostvari sve pogodnosti predviđeno zakonom.
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.