Izvor: Radio 021, 16.Jun.2020, 07:45

FOTO: Novosadske ulice okupirane predizbornim bilbordima

Predizborno bilbordno komuniciranje sa Novosađanima, tačnije sa glasačkim telom, dostiglo je vrhunac u poslednjoj nedelji kampanje.

Svi bulevari i prometne ulice okupirani su političkim porukama stranaka koje se bore za parče vlasti, a osim što su pokazatelj finansijske moći, bilbordi su i kratko i konkretno predstavljanje programa svake od stranaka/učesnica na lokalnim, pokrajinskim i republičkim izborima.

U Novom Sadu je situacija pre svega 10 dana bila >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << vrlo drugačija u odnosu na danas. Kako pokazuje analiza 021, Vojvođanski front (i koalicija Ujedinjena demokratska Srbija - Vojvođanski front) nekoliko dana je držala ubedljivo prvo mesto u broju zakupljenih bilbord površina u gradu, dok se na drugom mestu nalazila Sasvim druga priča, novi politički činilac u gradu.

Zanemarljiv broj bilborda imala je vladajuća Srpska napredna stranka, a po nekoliko su imali POKS i Metla 2020.

Šta se poručuje biračima?

Poruke koje se šalju na ovim bilbordima su jasne, kratke i usmerene na određene teme. Tako se Vojvođanski front mahom bavi položajem Vojvodine (slogani: Vreme je za Vojvodinu, Vojvodina se ujedinila), ali i lokalom (Odbranićemo Frušku goru) i nacionalnim pitanjima (Dobra vest: Školuje se i želi da ostane, Dobio pravdu na sudu, itd).

Sasvim druga priča, čini se, šalje direktne poruke svim potencijalnim biračima u Novom Sadu: Hoćemo referendum svake godine, Hoćemo gradsku bolnicu, Sasvim drugi ljudi, Čenej - Pariz već od 44 evra, ali su svojom nedavno obelodanjenom saradnjom sa Pokretom slobodnih građana Sergeja Trifunovića oplemenili i dizajn novih bilborda sloganom "Šta čekamo?".

Vidljivo je i da Sasvim druga priča prikazuje jedan jednostavan bilbord, na prvi pogled tajnovite poruke - nasmejanu ženu. Ostaje nedoumica da li je ovaj bilbord zapravo provokacija usmerena ka biračkom telu stranke na vlasti o čemu je opozicija mnogo puta do sada iznosila razne podatke potkrepljene fotografijama sa mitinga, ili je jednostavno samo vid promocije.

Pokret Metla 2020 koristi metafore poput "Da počistimo stranačko zapošljavanje", "Da napravimo red" i "Da počistimo bezakonje", dok se Pokret obnove Kraljevine Srbije služi sloganima "Za Kraljevinu Srbiju. Časno", ali su imali i kreativnija rešenja.

Jel se zna otac? pic.twitter.com/bChd68mlzP

— Bivši Đorđe (@biancoroso75) May 21, 2020

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.