Šta misle građani o kvalitetu javnih usluga

Izvor: RadioCity.rs, 08.Nov.2017, 13:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Šta misle građani o kvalitetu javnih usluga

U okviru akcije su volonteri PROTECTA-e prikupljali uz pomoć upitnika povratne informacije od građana o kvalitetu javnih usluga. Veliki odziv i interesovanje građana Niša je pokazao da u radu mnogih javnih službi postoje problemi sa kojima se građani svakodnevno susreću. Povratne informacije koje je danas PROTECTA prikupila od građana Niša će se koristiti za izradu predloga baziranih na činjenicama koja nadležna ministarstva i institucije mogu da koriste za poboljšanje javnih usluga. >> Pročitaj celu vest na sajtu RadioCity.rs << Cilj  je da se nadležnim institucijama i donosiocima odluka predstave najčešći i najveći izazovi sa kojima se građani i građanke suočavaju prilikom korišćenja javnih usluga, ali i dobre primere i prakse koje treba dalje prenositi i primenjivati.

Svi građani koji danas nisu učestvovali u akciji mogu popuniti i on line upitnik na sajtu www.mojauprava.rs i anonimno ostaviti svoja iskustva u vezi korišćenja usluga koje pruža javna uprava.
Kampanja “JA u centru pažnje” je deo projekta "Partnerstvom do dobre JAvne uprave" koji se sprovodi sa ciljem poboljšanja kvaliteta javnih usluga finansirane novcem poreskih obveznika. Projekat realizuju Evropski pokret u Srbiji i Centar za evropske politike, uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj, američke vladine agencije. PROTECTA je lokalni partner na projektu za Niš.

Nastavak na RadioCity.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RadioCity.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RadioCity.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.