Politički marketing umesto ulaganja u sportsku infrastrukturu

Izvor: NiskeVesti.rs, 21.Jun.2016, 19:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Politički marketing umesto ulaganja u sportsku infrastrukturu

U Narodnom pokretu Srbije smatraju da aktuelna lokalna vlast ništa nije uradila kada je niški sport i infrastruktura u pitanju.

Najbolji primer za to je, kažu, sportski teren u "Čairu" koji je oronuo, a ništa bolja situacija nije ni u sportskom centru "Duško Radović".
“Umesto da gradski čelnici ulažu u širenje infrastrukture i održavanje postojeće, novac ide ko zna gde", kaže Branislav Jovanović, predsednik niškog odbora Narodnog pokreta Srbije.
>> Pročitaj celu vest na sajtu NiskeVesti.rs << /> On dodaje da ljudi i sami mogu da vide u kakvom su stanju sportski tereni u gradu.
"U vreme prethodne lokalne vlasti uradili smo osam terena sa veštačkom travom, pomoćni teren Radničkog od veštačke trave i busena, sedam balon sala na gradskom i seoskom području kao i u opštini Niška Banja, stadion, olimpijski bazen, tri nove fiskulturne sale, svlačionice...", nabraja Jovanović koji kaže da je ovoj vlasti politički marketing uvek bio ispred opšteg interesa.

Nastavak na NiskeVesti.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NiskeVesti.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NiskeVesti.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.